Kevätpäivät Suomen musiikkioppilaitosten liiton kanssa Naantalissa

Konservatorioliiton Kevätpäivät toteutetaan tänä keväänä yhteistyössä Suomen musiikkioppilaitosten liiton kanssa Naantalissa 6.-8.4.2022.

Päivien monipuolisen ohjelman teemoja ovat mm. musiikki ja tasa-arvo (SML:n toiminnanjohtaja Minja Koskela), osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen lukioyhteistyössä, lukioikäisten erilaiset musiikin oppimispolut ja mahdollisuudet, kaksois- ja kolmoistutkinnot, lyömäsoittimet sekä musiikkialan koulutusasteiden välinen yhteistyö.

Vierailevina puhujina tilaisuuteen saapuvat opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuriasianneuvos Hanna Koskimies ja Sibelius-Akatemian varadekaani Olli-Pekka Martikainen. Lisäksi Kulttuuripolitiikan tutkimuskeskus Cupore esittelee poimintoja Musiikin opintopolut -hankkeen tuloksista.

Torstaina 7.4. on Suomen musiikkioppilaitosten liiton ja perjantaina 8.4. Konservatorioliiton sääntömääräinen kokous.

Ilmoittautuminen on nyt käynnissä ja jatkuu aina 20.3. asti. Naantalin Kylpylän majoituskiintiö on voimassa 11.3. saakka.

Konservatorioliiton sääntömääräiseen kokoukseen ilmoittaudutaan ilmoittautumislomakkeen kautta. Kokouksen virallinen kutsu ja materiaalit toimitetaan jäsenistölle kuitenkin erikseen sääntöjen määräämissä puitteissa.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittautumisohjeisiin SML:n sivuilla.