Mies soittaa trumpettia

Keskiviikko 12.1. ja keskiviikko 26.1. klo 9.00-10.30, Zoom-webinaari

Konservatorioliiton jäsenoppilaitosten opettajille ja johdolle suunnatussa koulutuskokonaisuudessa paneudutaan ammatillisen koulutuksen opiskelijoiden moninaisiin tuen tarpeisiin ja etsitään keinoja, joiden avulla oppilaitokset ja opettajat voivat kehittää toimintatapojaan erilaisia haasteita kohdatessaan.

Keskiviikko 12.1.2022

Neuropsykologian erikoispsykologi ja psykologian tohtori Heli Isomäki, Ludus Oy

Ensimmäisessä webinaarissa neuropsykologian erikoispsykologi ja psykologian tohtori Heli Isomäki johdattaa kuulijat aivohyvinvoinnin ja elämänhallinnan perusteiden äärelle sekä siihen millaisia mahdollisuuksia meillä on hallita omia tunnereaktioitamme kohdatessamme opiskelijoiden moninaisia tarpeita.

Keskiviikko 26.1.2022

Oppilaitos, opettaja ja yhteisöllinen opiskeluhuolto opiskelijan tukena
Kuraattori Terhi Hildén, Pop & Jazz Konservatorio, ja kuraattori Tuuli Teljomaa, Helsingin Konservatorio

Webinaarisarjan toisessa osassa kuraattori Terhi Hildén ja kuraattori Tuuli Teljomaa paneutuvat opiskeluhuollon ja oppilaitosten arjen yhteistyöhön. Aamun aikana pohditaan muun muassa tapoja, joiden avulla oppilaitokset voivat arjessa tukea opiskelijoiden opiskelukykyä ja koko kouluyhteisön hyvinvointia sekä käydään läpi keinoja yhteisöllisen opiskeluhuollon ja moniammatillisten oppilashuoltoryhmien toimintamallien kehittämiseen.

Osallistuminen webinaarisarjaan on ilmaista jäsenoppilaitosten henkilökunnalle.

Koulutukseen voi ilmoittautua oheisen linkin kautta perjantaihin 7.1. mennessä. Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä. Webinaarin ensimmäistä osasta tehdään myös tallenne.

Lisätietoja: info@konservatorioliitto.fi