Tyttö soittaa viulua

Palmgren-konservatorio

Porissa toimiva Palmgren-konservatorio tarjoaa musiikkialan koulutusta juuri sinulle. Meillä opiskellaan musiikkia ja musiikin esittämistä äänittämistä ja toistamista.

Koulutustarjontamme on suunnattu sinulle, joka harrastat musiikkia, haluat musiikkialalle tai haluat täydentää osaamistasi musiikissa. Pääset soveltamaan taitojasi ja tietojasi ”kädet mullassa” alan työympäristöissä. Perusajatuksemme on, että jokainen opiskelija saa tarvittavat tiedot, jotta musiikillinen lopputulos on mahdollisimman hyvä.

Muusikkolinja

Muusikkolinjalla opiskellaan ammattitaitoisen opetushenkilökunnan ohjaamana henkilökohtaisia instrumenttitaitoja ja yhtyetyöskentelyä soittajana, säveltäjänä, sovittajana, tuottajana tai johtajana.

Opetustarjonnassa on opintoja tukevia musiikin hahmotusaineita. Esiintymiset erilaisissa ympäristöissä ovat olennainen osa opiskelua.

Musiikkiteknologilinja

Musiikkiteknologian opinnot kattavat laaja-alaisesti eri äänituotannon osa-alueet vastaten nykyajan haasteisiin, tekniikkaan ja tarpeeseen.

Opetuksemme on käytännönläheistä. Opetusta tarjotaan studiotekniikassa, äänentoistossa ja esitys- sekä konserttitekniikan käytössä. Opiskelija saa käytännön kokemusta toimimalla produktioissa ja tapahtumissa esim. klubikeikoilla, studiossa, musikaaleissa, teatteriproduktioissa ja festivaaleilla.

Musiikkialan täydennyskoulutuslinja

Musiikkialan täydennyskoulutuslinjalla opiskellaan tietoja ja taitoja sekä niiden soveltamista opiskelijan omiin työtehtäviin. Lukion tai ammatillisen tutkinnon suorittaneille täydennyskoulutuksessa tutustutaan muusikon ja musiikkiteknologin työhön ja syvennetään opiskelijan tietoja ja taitoja jatko-opintoihin sekä työelämään.

Oppilaitoksen verkkosivu ➤