Musiikin opintopolut -hankkeet tulokset julkaistaan 16.2.

Tervetuloa kuulemaan Musiikin opintopolut -hankkeen kautta piirtyvää kuvaa musiikkikasvatuksen ja -koulutuksen tilanteesta Suomessa sekä tarkastelemaan eri koulutusasteiden välisten siirtymävaiheiden tapahtumia.

Kulttuuripolitiikan tutkimuskeskus Cuporen, Suomen musiikkioppilaitosten liiton ja Suomen konservatorioliiton Musiikin opintopolut -yhteishanke on selvittänyt musiikin opintopolkujen kokonaisuutta sekä nivelvaiheiden tapahtumia kaksivuotisessa hankkeessa vuosien 2021-2022 aikana. Tutkimus on toteutettu opetus- ja kulttuuriministeriön tuella.

Julkistustilaisuus järjestetään torstaina 16.2. klo 12.00-14.00 Musiikkiopisto Juvenaliassa (Soittoniekanaukio 1 B, Espoo). Tilaisuutta on mahdollista seurata paikan päällä tai striimin välityksellä.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä maanantaihin 13.2. mennessä.

Linkki etäosallistujille välitetään ilmoittautumisajan päätyttyä ja julkaistaan tällä sivulla.

Myös tilaisuuden tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin tällä sivulla. Tilaisuudessa kuullaan hankkeen tulosten esittelyn lisäksi mm. opetus- ja kulttuuriministeriön kulttuuriasiainneuvos Hanna Koskimiehen puheenvuoro.

Lämpimästi tervetuloa!

Kulttuuripolitiikan tutkimuskeskus Cupore
Suomen musiikkioppilaitosten liitto
Suomen konservatorioliitto

Toiminnanjohtaja Taija Lähdetie, info@konservatorioliitto.fi, puh. 0503296009

Lue lisää hankkeesta: cupore.fikonservatorioliitto.fi ja musicedu.fi.
#musiikinopintopolut

Kuva: Shutterstock