Viestintäkoulutukset: Kriisiviestintä ja suunnitelmallinen some

Tietokoneen ruutu jonka päällä sateenkaaren väriryöppy

Viestintäkoulutukset: Kriisiviestintä ja suunnitelmallinen some

Tervetuloa taidealan oppilaitoksille suunnattuihin viestinnän koulutuksiin, jotka järjestetään webinaareina 3.11. ja 16.11.

Kriisiviestintä taideoppilaitoksessa – Miten ennakoin, varaudun ja toimin?

Torstai 3.11. Klo 9-12 / Zoom

Oppilaitosten johdolle ja viestintää tekeville suunnatussa webinaarissa paneudutaan kriisiviestintään sekä yllättävien ja hankalien viestintätilanteiden ennakointiin, varautumiseen ja käytännön toimintatapoihin. Koulutus antaa eväitä oman oppilaitoksen kriisiviestintäsuunnitelman ja käytäntöjen päivittämiseen. Miten sinun oppilaitoksessasi viestitään, kun tilanne on päällä?

Kouluttajana Noon Viestintä Oy:n toimitusjohtaja, viestinnän asiantuntija Noora Jokinen

Hyödyt irti! Suunnitelmallinen some taideoppilaitoksessa

Ke 16.11. Klo 9-12 / Zoom

Oppilaitosten viestintää tekeville suunnatussa webinaarissa vahvistetaan someviestinnän suunnitelmallisuutta ja sujuvaa arkea. Missä somekanavissa taideoppilaitoksen kannattaa viestiä ja miksi? Miten tuottaa helposti ja sujuvasti visuaalisia materiaaleja useisiin eri kanaviin? Millainen työkalu on Canva ja miten se helpottaa ja nopeuttaa someviestijän arkea?

Kouluttajana Noon Viestintä Oy:n viestinnän asiantuntija Anu Dufva

Ilmoittautuminen

Koulutukset on suunnattu Taiteen perusopetusliiton jäsenistön ja Konservatorioliiton jäsenoppilaitosten henkilökunnalle. Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä perjantaihin 28.10. mennessä. Ilmoittautumiset ovat sitovia.

Osallistumismaksu

Osallistuminen koulutuksiin maksaa 75 eur / kaksi koulutusta, 50 eur / yksi koulutus. Tilaisuuksista ei tehdä tallennetta.

Lämpimästi tervetuloa koulutukseen!

Suomen konservatorioliitto

Taiteen perusopetusliitto

Esittävien taiteiden oppilaitosten liitto ETOL ry